maman-es benim doktor da sezaryen ile aldı rahim ağzında zaten sıkıntı var normal dogurtursam bu sefer ikinci gebeliklerinde daha çok sıkıntı yaşarsın erken doğum riskin daha da artacak o yüzden ben serklaj yaptıklarımı sezaryen ile alıyorum direk normal doğum yaptirtmiyorum demişti doktorum