2020 de şehir hastanesinde doğum yaptım odalar tek kişilikti temizlik açısından herşey güzel doktorlar da çok ilgiliydi ama hemşirelerdeki hava kimsede yoktu. Başta ses etmedim ama baktım olacak gibi değil sesimi çıkardım sonra onlar da bşey diyemiyorlar haklıysanız mutlaka kendinizi savunun kimsenin bşey demeye hakkı yok açıkçası tabiri caizse sesinizi çıkardınız mı hiç kimse bşey diyemiyor.