Ogretmen_Anne_ ZeynepBelgemen 18günüm var ve bende hep sitemin gibiyim bunalıma girdim artık sanırım bilmiyorum
Semasultan Dilarey telefonun olmaz olur mu uyayamadikca telefona sariyorum radyasyon sonuçta ayrıca bana zararı olan beslenme uyku türü herşey zaten bebeği etkiliyo
Dalinimmm0412 Asenahil aynen gündüz bilerek uyumuyorum ki gece uyuyum diye ama yok gece asla uyuyamıyorum bu sıralar geldi gelicek inşallah