Minagezer ben 34.haftama girdiğim gün suyum bittiği için erken aldılar, benim suyum az az gelmiş ben hiç fark etmemişim, perşembe normal kontrole gittim ciğer geliştirici iğne yaptılar, cuma doğum yaptım, bebeğimi küvöze aldılar solunumunda problem olduğu için, hiç korkma canım hayırlısı olsun bebekler kendi seçiyor geleceği zamanı biz istediğimizi yapsak da doğacakları saat dakika şaşmıyor rabbim kolaylık versin sağ Salim en doğru zamanda gelir inşallah