A152245 Ada_1 Bana da perşembe dedi doktor da ben onu 15i Pazartesi ye ertelettim. Haftasonu hastanede kalmak istemedim. Kendi doktorum olsun taburcu olurken de diye.
Twinmommm Ada_1 Bu hafta mı verdi kuzum tarih ? Yoksa daha önceki haftalardan belli miydi ? Bende 33+2 im yarın kontrolüm varda acaba bana da gün verir mi diye merak ettim 😬😅
Ada_1 Twinmommm geçen pazartesi verdi canım zaten önceden demişti ikiz bebekleri 37. Haftada alırız diye
Tupbebekile Gamzesaa birazdan bende doğuma gireceğim normalde 37 ye kadar tutacaklar Dı bir tanesinde gelişim geriliği artı riske atmayalım alalım dediler 3 hafta geriden geliyor kilo alımıda durdu. Hayırlısı artık
Oylumbaska Gamzesaa kaç gün küvezde kalacaklar bilginiz var mı acaba? 34 ten sonra küvez ihtiyacı olmaz deniliyordu genelde.
Gamzesaa Tupbebekile benimde iki hafta geriden geliyor demişti çok çabuk toparlıyorlar Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın 🙏
A152245 Benim ısrarımla 37+4 de doğurmuş olacağım fazla mı riske atacağım acaba? 4gün çok farkeder mi?
star3star Ada_1 bugün 34. haftama girdim çok şükğr🤲🏻banada 29 ağustosa gün verdi inşallah bi aksilik çıkmazsa🧿🤲🏻