Merhaba anneler Gülhanede takipliyim şehir hastanesine geçiş yapmak istiyordum ama son zamanlarda hakkında hiç hoş şeyler okumadım ilk doğumum etlikte oldu bildiğimiz ölüme terkettiler beni orayada asla gidemem gatada doğum yapan var mı aranızda memnun musunuz süreç nasıl oldu bilgilendirirseniz sevinirim ❤