afroditt İkiz gebeliğimin 22. Haftasında merhaba son durum bildiriyorum sanırım hamile reflusu oldum midem çok kötü 🥺 sanki boğazımdan alev çıkıyor ne yapıyorsam işe yaramıyor. Ne zor bir şeymis bu mide yanması insan başına gelmeden bilmiyormus
benimmdunyamm afroditt soguk süt iç canim kendine gavisgon yazdır benim sabah doğum var diye şimdi birşey içemiyorum midem boğazım nasıl yanıyor mahvetti beni
Deleted4445656 afroditt kesinlikle gaviscon kullanın tek çözüm o oldu benim burda ne okuduysam yedim içtim olmadı şifayı onda buldum geceleri rahat uyuyorum hamdolsun
afroditt benimmdunyamm yarın gidip eczaneden aliyim o zaman muz da iyi gelir diyolar ama yedim işe yaramıyor