Beraybuse Bende aynı 40 haftalık oldum yarın kontrolüm var. Uyuyamiyorum rahmimde ağrı var hissediyorum . Sinirlerim acayip bozuldu artık
Nahirep Beraybuse benimde şuan ağrım var rahime baskı şeklinde dogururmuyum acaba bu gece🤣 evdede kimse yok tekim
Beraybuse Kendime tarcın ile hurmalı su yaptım içtim inşallah sabaha faydası olur. Artık psikolojimiz bozuldu sancı mı çekiyoruz ağrı mı oluyor bilemiyorum 😃
Beraybuse Yarın belli olacak benimkinin ne olduğu 😃 2. Gebeliğim kızımda hiç böyle olmamıştı bunda 15 gündür sancı çekiyorum gelmiyor