31.haftadayız çalıştığım için rapor almam gerekiyor. Pazartesi sabah nstye girip doktordan rapor alacam ama pazar günü temizlik yaptığım için aşırı belim ağrıyor . Nst’yi 1 gün ertelemeyelim diye düşünüyorum çünkü bu bel ağrısı yorgunluktan 😔 fakrında olmadan çok yormuşum kendimi . Sizce ne yapamalıyım nstye Giren anneler ?