Sirine iki dusuk yapmis biri olarak umudunuzu kirmak istemem burda ki herkes kendi tecrubesini yaziyor ben de boyle yazdigimda bana da gorursun doktorlar boyle bilmem kac haftada goren de var gbi seyler yazmislardi belki gercek belki de beni uzmemek icin ama bu yazilanlar karsidaki kisinin umudunu cogaltiyor hep bence benim size tavsiyem forma cok girmeyip kafanizi dinlemeniz ve hayirlisini versin allah vermezse de bir sebebi vardir diye dusunmeniz yonunde cnku ayni seyleri iki kere yasamis biri olarak anliyorum sizi umarim sizi uzmeden anlatabilmisimdir. Her sey istediginiz gbi olur umarim 😊