Aliceindunyasi Kızlar daha önce yazmıştım pazar geceden beri karnımda sertleşme var sık sık doktora gittim ultrasonda bişey yok nst ye bağlandım sıkıntı yok açıklık yok biraz enfeksiyon var denildi kültür baktırdım ondada bişey çıkmadı ama sertleşme devam ediyor 28+5 haftalığım ve erken doğumdan korkuyorum başına bu tarz bişey gelen var mı?
Dua Aliceindunyasi benim de o haftalarda başladı ağrı yoksa sorun değil dedi doktor rahim kendini hazırlıyor kasılma hareketi yaparak doktor da bi sorun yok demiş içini ferah tut
Aliceindunyasi Dua sizinde sık sık oluyo mu ağrım yok ama çok sık sertleşiyor karnım ayaktaysam kitleniyorum resmen
Dua Aliceindunyasi O kadar sık değil canım günde bikaç kez oluyordu hala da oluyor 36 dayım magnezyum kullanıyor musun peki