Ipeksu ay bende öyle.
7 de kalkcam. 7.30 hastane giriş yapcam.
Bence çok abartma. Yani çeyrek çay bardağı iç.
Yani ağzının o susuzlk hissi gitsin.
Bende dolu su içtim.
Anestezi dr u oruç haline gir dedi.
İçtim şişemi sakladm.
Daha ameliyttan sonrada yeme içme olmıcak