ebruasya07 İlk çocuğum 35. Haftada doğmuştu.simdi 17 haftalık hamileyim acaba bu da erken mi doğar fikrini uzaklaştırmaya çalışıyorum .ama kasılmalarm çok oluyor bebek aşağıda bayağı ve ters duruş. tecrübeli anneler ses verir misiniz
benguuusk ebruasya07 34de benim Nişanım geldi ciğer geliştirici iğne verdi ve başka iğnelerde kilosu iyi ama ciğeri gelişsin istıyor doktor acaba Erken gelir mı
Eflatunpembe ebruasya07 Haftada erken doğum yapmıştım. Bebeğim biraz küvözde kaldıktan sonra çok şükür sağlıkla çıktı. Sonra hep erken doğum korkusundan dolayı çocuk yapmayı erteledim. Hep erken doğarsa aynı şeyleri yaşamak istemiyorum derdim. Sonra hamile kaldım. Biraz sürpriz oldu. Hayatım boyunca başıma gelecek en kötü şeyin bebeğimin erken doğması olduğunu düşünürdüm. 24. Haftada ne yazık ki bebeğimi kaybettim. Şimdi yine hamileyim tek istediğim kucağımın boş kalmaması. Bebeğime erken de olsa kavuşmak. Çünkü bebeğin erken doğup küvözde kalmasından daha kötüsü kucağınızın boş kalması. Allah kimseye yaşatmasın. Ayrıca 35 hafta hiçte erken değil
Adeninannesiii ebruasya07 bu sancı nasıl bişey ya sanki iki gündür bende bişey yaşıyorum ama sancı mı ne bilmiyorum. Bi bakıyorum bıçak saplanır gibi bir bakıyorum adet sancısı gibi bilmiyorum
ebruasya07 Adeninannesiii kontrolünüz ne zaman? Bayağı adet sancısı gibi önce ara ara sonra sıkılaşmasi lazım