1995_ Cansu8835 benimde ilk gebeliğim normal doğum canım. Kızım hep normal pozisyonundaydi paşa tam tersi duruyor. Hayırlısı olsun inşallah
Cansu8835 1995_ Amin inşallah canım🤲Peki kızın tam haftasını doldurdumu doğduğunda kız erken doğar diyorlar?