Dilara1233 3 ay çekmiştik, çocuğum nefessiz kalıyordu mosmor kendimi sokaga attığımı bilirim kucağımda kaldı diye. Ah ne zor günlerdi 😔 halıların altına terlik koyup bebek arabasıyla üstünden geçerdik araba hissi versin diye, fon makinesi hiç kapanmazdi, gaz damlaları, masajlar kiraz sapi vs aklına gelebilecek herseyi denedik.hic biri fayda etmiyordu. 3 ay boyunca ağladı çocuğum. Allah yardımcınız olsun zor süreç..