Selamlar 37+5 teyim. 2 gün önce nstde küçük sancılarım çıktı. Ve şuanda da her gün neredeyse minik minik oluyor. Dinlenince geçiyor. Ben çok panik biriyim çoğunlukla da evde tekim eşim yoğun çalışıyor hangi durumlarda panik olmam gerektiğini tecrübeli anneler paylaşabilir mi? 37.haftasında kasılmaları olan anneler hangi hafta doğum yaptınız ? 19una gün aldık ama daha önce bir sürpriz olur mu sizce?