Şuan kolestaz tedavisi görüyorum daha önce ki postlarıma bakabilirsiniz . İlk belirtisi ellerde ve ayaklarda kaşıntı oluyor özellikle akşam ve geceleri artıyor kaşıntı . Vücudumda döküntü yok sizinkisi alerjik olabilir . Ama içinizim rahat etmesi için alt ve ast değerlerinize baktırabilirsiniz . Kolestaz varsa bebek için riskli bir durummuş o yüzden belirtileriniz varsa sağlık ocağında yada hastanede testlerinizi yaptırın bence