Günlük 1bck litre su içen biriydim. Gebelikten sonra 3 litreye çıktı. En önemlisi saat başı içmeye odaklayın kendinizi. Dışarı çıkarken çantanızda değil,elinizde suyunuz mutlaka olsun,elinizde olunca unutmuyorsunuz ve o an taşımak rahatsız ettiği için içmek zorunda kalıyorsunuz :) Bulantı sorunu yaşıyorsanız küçük yudumlar halinde tüketin. Yada bir iki damla limon damlatın.evdede sürekli olarak bir bardak yada şişe belirleyin sürekli olarak yanınızda mutfak,salon gezdirin.bir süre sonra bakmışsın alışkanlık edinmişsin 🫠