Meliha09 20 +3 haftalık hamileyim bebeğimin artık hareketlerini iyice hissediyorum ama ne zaman hareketlense sanki acıkmış gibi geliyo yada yediğim yetmedi yemek için uyanık psikolojisine giriyorum neden böyle yetememek korkusu mu acaba sizdede oluyo mu
Gulcanozzz Meliha09 onu bence bebek içerden çıkınca düşünmek daha mantıklı son aylarda hiç durmuyorlar her hareketliğinde yemek yense hamileler 500 kiloyla doğurur
Orenpuding Meliha09 bebiş aç kalmaz merak etmeyin gerekirse sizi yer yine aç kalmaz 🤭😅 siz kendinize çok iyi bakın vitamin mineral kalsiyum alımlarınızı ihmal etmeyin bebiş sizden alır siz güçten düşersiniz Allah korusun 🌹🌹
afroditt Meliha09 ay valla bende öyleyim bir de ben acıkınca hareket ediyorlar kızlar acmisiniz diyorum kalkıp yemek yiyorum 70 kiloya adım adım ,😂
Melismelo Ay yok kız ne alaka😅 30 haftalık oldum aksine karnım tokken daha hareketli oluyor tamamen keyfine bağlı