Beettuull Kilo aldıkça göbeğim çıktıkça giyecek bir şey bulamıyorum tesettürlülere göre bana hiçbir şey olmamaya başladı istanbulda hamile giyim satan yerler var mı
TinyBabys Beettuull tayt pantolonlar var. İspanyol paça ve tayt gibi durmuyor. Onlardan aldım. Bende 18+2 hamileyim. Karnım henüz çıkmadı ama aşırı rahatlar. Üstüne gömlek de yakışıyor sweat tarzı da. Normalde hep spor giyindiğim için ben memnunum.
Aminenin_annesi Beettuull ben internetten alıyorum ve hamile kıyafeti degil de 1 beden büyük alıyorum
Canannyesiltpe Ben Lcw de hiç bulamıyorum özellikle hamileler için olan pantolonlar aşırı büyük ben 18+1 im ama yok kendime göre birşey bulamıyorum 🤦🏻♀️