Ceydaab 2 hafta önce kürtaj oldum gebeliğimde 12 binleri gördüm kürtaj olduğumda 2600 e düşmüştü üzerinden 14 gün geçti bugün test yaptım silik çizgi çıktı şimdiye kadar sıfırlanmış olması gerekmez mi🙄
AdinsMom Ceydaab bende düşükten 4gün sonra silik çizgi görmüştüm benim kimyasal gebelikti canım adet bittiği zaman sıfırlanıyor
Lionmother Ceydaab kürtaj sonrası olan kanama adetten sayılmıyor ben de 1 sene önce oldum. Lekelenme şeklinde 10 gün felan kanamam olmuştu. Tam 36. Gün adetimi gördüm beta o zaman sıfırlandı
Melismelo Ben 50 gün sonra adet oldum ve ozaman bile 6.3 di daha sıfırlanmamış demek cnm kac haftalıkdı benim 11 ama 9 haftaya kadar gelişmişdi malesef