_Melekk_ 27 haftalığım yatıyorum ayrı sıkıntı oturmak sıkıntı 1 haftadır kuyruk sokumu ağrısı var yaşayan varmı
Archenemy_56 _Melekk_ 24. Haftadan beri yaşıyorum maalesef çok uzun süre oturmak sert zemine oturmak ağrıyı tetikliyor simit alacağım ben de baya can sıkıyor Çünkü
minisinannesiiii _Melekk_ o haftalarda benim de çok ağrıyodu acıyodu hatta biri elimden tutmadan kalkamiyodum felaket acıyodu sonradan geçti kendi kendine
Busenurarslan Ben de 16 17 den itibaren yaşıyorum doktorum magnezyum verdi 2 ay onu kullandım şuan daha iyiyim
_Melekk_ Magnezyum bende pek işe yaramadı bitsin artık bu sıkıntılar bir an önce sağlıklı günlerimize geri dönelim