Habibeseyit Kızlar hatırlayan olursa diğer postta kayinvalidemin ismi konusunda bir şeyler yazmistim esimle konuştuk anlastik ve koymuycam. Sizce defne ismi güzel mi? Defne su olabilir mi? Veyatta başka isim öneriniz varmı? Bu arada 36 haftaya girdik artik karar vermemiz lazım şimdiden teşekkür ederim kızçeler👼😍
HaticeTabak Habibeseyit benim kızım olsaydı Meriç çok güzel bir isim yada Hüma olsun isterdim cennet kuşu demek 🙂
Burcu16 Habibeseyit defne gayet güzel bence şimdi son 3 yıl çocukları mila alya lina aymila ervalarla dolu olacak çokta olmaz defne bence👍🏻
Mavi20 Habibeseyit defne çok var olan bi isim yeni değil,güzel ama 🤗 elizan uzaktan duyulan ezan sesi anlamında. Birde kız isminde Z harfi olacak gibi bi takıntım var 😂
Mavi20 Melikeznar nehir ismini eşim çok istiyor kızımız olursa 🤗 bizim çocuklarımız hep doğa ismi olacak kesin 🤓 ismiyle gelsin güzel kızınız 💙
Aysenursendinc 28 haftalığım allah nasip ederse defne duru olucak 🙏😊 defneyi rüyamda görmüştüm bebeğimin cinsiyeti belli olmamıştı o zaman rabbimin bi işaretidir deyip kız olduğundan emin olduğumuz zaman hiç değiştirmedik 😊 duruyu da babamız istediği için yanına ekledik 😊
Yaceemm Defne bi iki senedir çok moda oldu. Benim çevremde 3 çocuktan biri defne 😊5 sene önce kızıma Asel Gülce ismini koymak istedim eşim koydurmadi. Asel de çokk konuluyor gerçi artık.