helin27 38+1 de doğum yapicam ama 10 gün önden gidiyor bebiş planlı gibi olduğu için 36+4 de vermişti gününü tabi kendi gelme belirtilerini yollarda hemen gel demişti sancılarım çıkıyor sanırım ondan 38 de alıyor kilosu da 36 da 3300 çıkmıştı o yüzden az daha kalsa mi acaba içimde diyorum ama artık dayanamıyorum yuruyemiyorum cok sancilaniyorum