Mucizemiz-Uraz merhabalar kesinlikle olmalı. Çocuğun ilk dönemlerinde çenesi zayıf olduğu için yeteri kadar göğüsleri boşaltamıyor. Taş gibi oluyor,ağrıyor,sızlıyor. Benim ikinci bebeğim şuan oğlum 1 aylık. Ilık duşta masaj yaptığım,sağdığım Ve emzirdiğim halde mastit oldum. Koltuk altlarıma kadar şiştim. Enfeksiyon kana geçti sıtma nöbetlerim tuttu ve tedavi gördüm her ikisinde de. Benim elim ayağım. Manuel yeterli olmuyor. Mochi markanın manueli en iyisi bir vakum etkisiyle boşaltıyor.fakat o da şöyle çocuk bir göğüsü emerken diğerine takmak gerekiyor. Zor oluyor. Çok pahalı olmasına gerek yok uygun yollu birtane edinin bence.