PapatiA benim doktorum 2 haftada bir çağırdı 7 hafta çok uzun bir süre nstye falan bağlanmanız gerekiyor çünkü hissetmediğimiz doğum sancıları olabiliyormuş sanırım onlara bakıyor ayrıca bebeği de ultrasonla kontrol etmesi lazım suyunu kilosunu falan bence başka bir doktora görünün