PapatiA Doktorunuz 30. Haftadan sonra ne kadar süreyle muayeneye çağırdı ?? Bızımkı Bı aksılık olmazsa 37 de gel dedı ınternette ıse ıkı haftada bır bakılır yazıyor,merak ettım ?????
Helena PapatiA bir problem yoksa 2 hafta da bir gerek yok ki zaten. Ben en son 32 de gittim. Bu hafta 36 olunca gidicem. Sanırım artık bu haftadan sonra 2 haftada veya 10 günde bir gel der
PapatiA Emedko bana da fazla gibi geldı vıdyolarda felan gördüm sıze danışmak ıstedim. Kendı doktoruma gıdemem sıkıntın olmazsa gelme dedi acaba başka Bı doktoramı görünsem
Sefsim Ben 31. Haftada gittiğimde herhangi bir aksi durum olmadığı sürece 3 hafta sonra gel dedi hafta içi kontrolüm var o zaman ne sıklıkta çağırır bilemiyorum
CananDuru PapatiA Neden gidemezsiniz parasiyla degil mi :) gormek istedim heldim diyin ben bazen muaynenin 10. Günü tekrar gidiyorum
Nur321 Gulce12 aynen benim de aynı 32 de gittim en son nst oldu bundan sonra iki haftaya bir gel dedi
Pelinakcn PapatiA ooo 37 baya geç değil mi ya? 30 dan sonra 2 haftada bir çağırdı beni, sanırım 36 dan itibaren haftada bire düşecek. 37 ye kadar baya zaman var siz yinede en azından 3 hafta sonrasına randevu alın bence
PapatiA Pelinakcn aklımda soru kaldı benımde normalde ayda bır gel dıyordu 30 da 7 hafta attı acaba bebegın kılosu az dedi onun ıcın mı yaptı
moom222 PapatiA bı skinti yok cnm zaten belli haftadan sonra her hafta gidiyorsun nst ye falan bağlanıyorsun doğum şeklin kontrol ediliyor sancin acilman bakılıyor
Pasalarimmmmm Benim tansiyon problemim var 32. Haftadayim her hafta kontrole gidiyorum ama sizin araliginiz baya uzun bisey diyemiyorum
PapatiA Pasalarimmmmm Anladm ben de tansıyon yok ama sağlık ocağında haftada bır ölçtür dedı neden dedı doğuma hazırlık mı bılmıyorum
Gulce12 PapatiA hayır rutin herseyi yapıyor doktorum doğuma kadar her iki haftada bir giricem artık 37 çatı muayenesi yapacak olması gereken şeyleri yapıyor aslında sizin süre çok uzun devlette mi doktor özelde ilgileniyorlar çünkü
Pelinakcn PapatiA ama yinede çok uzun bir süre bence, tabi siz bilirsiniz ama ben şahsen 7 hafta bekleyemezdim
annebebek6748 PapatiA Bebegin kilosunu 2 haftada 1 de takip edebilir acaba doktor yanlis mi soyledide fatketmedi
annebebek6748 PapatiA Gebelik zehirlenmesi tarzi durumlar olmamasi icin takip ettiriyolar odemle birlikte tansiuonla ortaya cikiyo
Pineapplee PapatiA Çarşamba günü gidicem doktora ama cati muayenesi yapmiycak bence çünkü normal doğum yapabilirsin demişti ilk hamile kalınca 🤔 çatı muayenesi dediğimiz tam olarak nedir hala çözemedim ben 😂
Gmzbiri PapatiA 32 de gittim 35 de çağırdı beni de nstye girecekmişim ilk defa. 37de de çatı muayenesi yapcam dedi.
Orenpuding Pineapplee çatı muayenesi alttan yapılan muayene doktor bir jel sürüp iki parmağını içeri sokuyor ve açıklığı ölçüyor parmaklarını açarak