Dolunaybelinay KkkkBbbb benım bilgim yok lnternet te açık pembe kahverengimsi diyordu olabilir de canım
Pitircikk KkkkBbbb benim 37+2 de sümüksü şeffaf olarak geldi nişanım canım ama gemelde kahverengi ya da kanlı olduğu söyleniyor. Senin de yüksek ihtimal nişandır. Hayırlısıyla gelsin bebeğin inşaallah 💕
Bccsn KkkkBbbb olabilir genelde 24saat içinde başlıyor doğum ama 1hafta bile bekleyen var nişanı gelip. Sizin zamanınız gelmiş mıhtemelen en geç 1-2güne dopum başlar. Bende 39+1deyim 2. Dopumum olacak henüz gelmedi nişan