Hiçbir şey sormayın bana yüreğimdeki acının tarifi yok Allah eşime de bu acıyı ne eksik ne fazlası aynısını yaşatsın bebeğimle değil diğer evladımızla da değil kendiyle ben nelernyaşattım ki bu kadına Allah da bana bu acıları yaşatsın dedirtsin kendimi iyi hissetmiyorum hayırlı sağlıklı birmşekilde evladımı kucağıma alayım lütfen bir ayetel kürsü okur musunuz bebeğim için sabahları sayıklayarak ağlayarak kalkıyorum hamileliğim boyunca beni bebeğimle sınamasın Allah
Allah rızası için bebeğime sağlığına dua edin