Mamaciita ben avent kalkan kullandım. Yine onu kullanıcam.
Gümüş kapak alan memnun olan arkdsmda oldu, hiç memnun kalmayıp hemrn avent alanda oldu.
Avetn avantajı şu, ben kalkanı takıorm delikli olanı sütyen içine, memeler kendi kendine iyileşio yara olmuo bi memeden bebek emerken öteki memeden akan sütü topluo. Yani benm en az 5 ay vazgeçilmezm oldu. Sonrası bıraktım kullanmayı. Ne yara oldu ne acı çektim. Çok memnun kaldm.
gümüş kapak tecrübem ypk ama avent kalkan kadar işlevsel deil