Meleklerim545 Şuan sancım var hafif dualarınızı bekliyorum doğum yaklaşıyor yalancı sancılar ama heran herşey olabilir benim duam tüm hamile anneler ve anne olmak isteyenler olsun sizde bana dua edin
Limonzeytin betullale benımde herşeym normal giderken çatı muayenesnde çok dar oldğnu söyledi doktorum risk olur dedi sezeryana döndük 38+5te alırız dedi bana erken geliyoda ondan sizi görünce sormak istedm kaçncı haftada veriyolar diye tşk ederm.
Ays_cskn Meleklerim545 31+0 son 63 gun uygulamaya gore sezeryan bekledigimiz icin bi 10 gun kadar erken olur sanirim😊