Hamideekoc Geçer mi 66 gün serklajlıyım sürekli evdeyim hastane dışında çıkamıyorum hiç artık çok zor geliyor 😭
Meleklerim545 Semiha_t salı bende 38 oluyorum ama heycan tavan yapmış durumda ikinci bebem olmasina rağmen 😅
Meleklerim545 Pineapplee zamanın da dogsunlar acele etmesinler ben de ölüyorum heyecandan ama az daha beklesin diyorum son günlerin tadını çıkarayım
Pineapplee Meleklerim545 aslında 37 den sonra normal zamani oluyor zaten birazda dışarda büyütürüz 🫶🏻😂
Meleklerim545 Adeninannesiii 40 gün geçiyor ama son iki hafta hayatta geçmiyor zaman durmuş gibi asla saat ilerlemiyor 😅😅
maydaymaydaymayday Meleklerim545 inşallah Kucağımda olurlar mı bilmiyorum. Ama sabah sezryna giricem.