CoolMamacita Sevgili hanımlar, şuan 37+4 teyim. Sanıyorum ortalama 2 hafta sonra doğurmuş olacağım. Peki Ağustos sonuna doğru doğacak bebişimi nasıl giydirmeliyim? Zıbın üstü tulum falan mı
Gulcanozzz CoolMamacita bende muhtemelen kısakollu veya askılı body bi alt giydirmeyi düşünüyorum uyurkende ince müslinle kundak yaparım ama emzirirken veya uyumazken sadece body
Bets123 Yani ben öyle düşünüyorum haftaya pazartesi sezeryan olacağım öyle giydirirm die tahmin ediyorum bakalım
CoolMamacita İlk doğdugunda giydirmek için kruvaze müslin zıbının altına da tekrar atlet falan giymeyecek sanırım 🤷🏻♀️