Kızlar 4 gün önce sezeryan oldum bebeğimi emzirmeye çalışıyorum sütüm falan geliyor çok şükür ama bebeğim göğsümü alamıyor sinirleniyor sonra krize giriyo bende sürekli sağıyorum mama takviyesinde veriyoruz bu arada. Buna bi çare arıyorum böyle bi sorun yaşayan varmı çocuk normalde uyuyor yemek için kaldırıyorum bitek memeyi vermeye çalışınca deliye dönüyor alamadıkça. Şuanda çok küçük daha ilerleyen zamanlarda alırmı acaba.