Clostiridium Kanda enfeksiyon olduğu için dr 1 hafta antibiyotik tedavisine başladı. Bugün itibariyle bitti ama içimdeki vesvese beni öldürüp bitiriyor. Bebekte sıkıntı olur diye. 3 ay pek ilaç öneriliyor ya. Sizler bu durumu yaşadınız ki ,kullandınız mi
Huriye1996 Clostiridium ayağımda ağrıya dayanamadigim icin augmentin 1000mg başladım dün. Doktorumun önerisi ile.
FKHA Clostiridium kaç kez kullandım hemde ilk 3 ayım da da kullandım. Son 3 ayımda da enfeksiyon ilerlerse asıl bebeğe zarar verir antibiyotik zarar vermez doktor zaten hamilelerin kullanabileceği bi ilaç yazmıştır
oznuroznur07 Doktor başladıysa neden guvenmıyorsun da soruyorsun anlamıyorum Zaten zararlı bısey vermez doktor sana ve bebegıne ne ıyı gelırse o dur
Clostiridium oznuroznur07 evet vermez biliyorum ama kendime dert arıyorum. Kimse destek olmuyor kullanılmaz 3 ay diyip duruyorlar
oznuroznur07 Clostiridium doktordan iyi mı bılıyorsunuz deyin ıcmem gerek ki yazdı doktor deyin kanda ıltıhap zaten dıyorsun cocugun senı n kanından beslenıyo
Merveclnk Clostiridium valla ben 6 haftalikken 1000 mglik kullanmıştım onun haricinde direnciniz var diyip farklı bi tane daha verdi Allaha emanet artık ama ben enfeksiyonumu bol su içerek yendim .