Arkadaşlar bebelerinizin hareketleri ne boyutta şuan. Benim kızçe neden bu kadar narin ve kibar 😂😂 canımı acıtcak hareketleri yok mesela hep kibar hareketleri güçlü değil yani üfff takmak istemiyorum artık ya 2-3 gündür 10 harekette sayamıyorum doktor sorun yok dedi ama niye olmuyo o zaman 10 hareket yaa 😖😖😖