tupbebekannesi123 Bel ve kasık ağrısı var neredeyse her saat yumru şeklinde alt kaşıkta veya karnımdan kasılıyor sinyal mi veriyor bebek sabah randevu aldım doktordan
annebebek6748 tupbebekannesi123 Benimde 33+4 olduk bugun itibariyle.bugun karnimin icinde o kadar kasildi ki yoruldum doguma hazirlik kasilmalari diye dusunuyorum. Bel ve kasik agrisi hafif yasiyorum ben regl olacakmisim gibi agrilar dayanilmiycak gibi degil. Senin yogunsa doktora gorun tabi ki.