Asillllll1111 teşekkürler bir kadın doğum bir doçent perinatoloğa gittim.raporları bi tanıdığımızla üniversite hastanesinde başka dr lra da gösterdiler.sonuç aynı.hepsi sonlanmakı diyo.bu hafta test yapılcak.test sonucu muhtemelen kötü çıkıcak ama testi istemelerinin nedeni sonlandırmak için tanı koymak.down dan önce kalpteki sorun yüzünden yaşamaz diyorlar.şimdi bile olması gerektiğinden büyük ve bir damarı eksikmiş