ozlembyzz 3 aylık hamileyim midem çok fena yanıyor ne yapabilirim? Sizler nasıl çözümler üretiyorsunuz?
ece_brk ozlembyzz soğuk su içme ,sabah kalkınca doğrulmadan kreker ve leblebi yersen midendeki ekşi suyu bastırır . Kustuktan sorna da su içme mide yanması ağrısı yapıyor . Gaviscon şurup ,bide zencefil bal limon karışımı mideye iyi geliyor tavsiye ederim 😇
minikkurabiyelerinannesi ozlembyzz Midem yanınca maden suyu içiyorum fayda ediyor bana deneyin isterseniz.
Mervehek ozlembyzz canım Rennie Duo şurup verdi doktorum Allah razı olsun kesti kutu kutu içmiştim ben hala elimin altında
Nskyhn Mervehek canım benim de rennie Duo şurup var içiyorum ama kesmiyor sanki 😭😭 günde 3 ölçek diyo acaba fazla alsam bir şey olur mu ki 😭😭
S3lin8767 Gunel03 salçalı yiyeceklerden ve hamurişinden uzak durun beni bu ikisi mahfetti kestim mide yanmam da gecti rennie tablet 2 adet birden ciğniyordum.doktorumun önerisiyle tabi
star3star Gunel03 bende şuan 8. ayımdayım ve yeni yeni başladı mide yanmalarım.içime sanki biri porçöz döktü fokurduyo
ses_seda ozlembyzz ben çok çektim resmen 38. Haftaya kadar. Burada bir hanım naneli sakız iyi geliyor dedi. Onu çiğnedim bir hafta rahat ettim
edanc Ben 7,5 aylık hamleyim. Doktorumun bana tavsiyesi ılık süttü ama mutlaka kaynadıktan sonra ısıtılarak tüketilmeli.