Dilenkk benim de çok beyazım var , doktorum 14. Haftada boyamama izin verdi ben açıcı kullanmıyorum diye , fakat açıcı kullanılıyorsa boyatma . Biomagic diye bir boya markası var watsons da , hatta indirimde . Amonyak yok içinde sanırım, kokusuz boya çok da güzel ben onunla boyuyorum