denizzaysann kızlar bebek bezi olarak sleepy natural tercih ettim fakat bazı anneler 1 numara çok küçük alma diyor bazıları al diyor. Sleepy kullanan tecrübe edinmiş annişler bi fikir verebilirmiii ? yenidoğduğunda 1 mi 2 mi alınmalı
Tiredmother denizzaysann bebeğe göre değişir o, ben 1 tane 1 numara 1 tane 2 numara aldım hastanede evde ilk hafta 1 numara biter ikiye geçeriz diye düşündüm zaten 1 numarası 2-5 kilo 2 numarası 3-6 kilo çok fark yok
denizzaysann Baliminannesii bende 2 numara stokladıım ama 1 numarada alsam mı diye o yüzden bi sormak istedim 😅
Mysaa denizzaysann canım ben 1 numara 2 paket aldım yani ilk 1 hafta kullanım için sonrasında 2 numara aldım 4 paket bi kullanim ona göre devam edicem alımlara sende çok çok alıp stok yapma terchim ve gerçekten 1 numara çok küçük avuç kadar toplamda uzun süre kullanılmaz yani elinde kalır
Dark denizzaysann 1 numara gayet ideal. İlk etapta kullanır. Ama stok yapmayın biz 1.5 paketi bitirdik anca 2 ye geçtik. Bebeğin kilo alma hızına göre değişir o yüzden ilk etapta stok yapmayın. Zaten gelişim o zamanlar çok hızlı oluyor
Hilal-95 denizzaysann 1 ve 2 bumara arasında fark yok. Ben 2 almıstım kalıpları kücük braz bence 1 alma hatta ben bez stoklamaya karsıyım cnkü değişiyor sürekli
Melikerva denizzaysann evet ya ben 1 paket 1 aldım abartısız kızımın oyuncak bebeğinin bezi kadar . 2 sipariş verdim o da onun kadar nerdeyse