kiraz_zeynep 212 gitmedim açıkçası ilk hamileliğinde sürekli gidiyordum sürekli alttan muayene ediyorlardi canım yanmaya başladı bu hamileliğim de gitmedim bende hareketi olmazsa gideirm diye düşündüm
kiraz_zeynep Menek16 ağrım var ama dinlenince geçiyor artık doğurmak istiyorum sağ Salim kucağımiza alalım İNŞAALLAH
Menek16 maydaymaydaymayday duruma göre epidural ve ya spinal anestezi doktorumuzla karar verecegiz takipli hastane de kardeşim ameliyathane hemşiresi tamamen ayarladıgı doktorlar ve teknikerlerle gireceğim bende doguma yani aslında başıma ne geleceğini önce Allah sonra kardeşim biliyor😅
maydaymaydaymayday Menek16 ben spinal olcam. Epidural istemedim. Ordan vericekleri ağrı kesiciyi spinaldede kolumdan vercekler die. Benimde hiç tecrübem yok. İlk doğumum normaldi. Sezryn hakkında pek fikrim yok. Ben anestezi dr u ile görüştüm. Kan aldılar geçen hafta.
maydaymaydaymayday Menek16 açılmamı Sen sezryn olmıcan mı ? Sezryndada normal doğumdada epidural oluo. Benim ilk doğumum normaldi. Epidural almadm. Şimdi sezryan olcak bundada spinal seçtim.
Meyvem maydaymaydaymayday oyyy ne kadar tatlı demek ikiz ☺ Hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah