Sum3434 Gozde0709 ben seker yuklemesinden once açlık tokluk ve gizli şeker testi yaptırdım değerlerim düşük olduğu için yüklemeye zaten gerek kalmadı sizde dilerseniz doktorunuza bu şekilde önererek tahlillerinizi yaptırabilirsiniz
Elayvzz Gozde0709 bence yaptırmalısın normal testlerde benim de şekerim normal çıkıyordu doktorum yaptırmanı tavsiye ederim deyince güvendim yaptırdım iyi ki de yaptırmışım şekerim baya yüksek çıktı diyet yaptım düşmedi İnsülin başladık ondan sonra normale döndü çok şükür sürekli ölçüyorum şekerimi şeker bebek için çok tehlikeli bi durum önlemini almanız için yaptırın bence riske atmayın
busraacarekici Uzm. Dyt olarak kesinlikle kendi hastalarıma tavsiye ediyorum. Eğer bir problem varsa önceden öğrenilmiş ve tedaviye başlanmış olur, yoksa da içiniz rahat olur😌🙏🏻
Kubrakopuz53 Elayvzz kaç çıkmıştı şekerin ve kaç ünite insülin kullanıyorsun bende yeni başladım yani 2 hafta önce filan ama düşmüyor 🤷🏻♀️🥺
Elayvzz Kubrakopuz53 tokluk 230 çıkmıştı novarapid kullanıyorum 6 ünite ile başladık düşmedi arttırdık 10 çıkardık ama yediklerime çok dikkat ettim ara öğün yaptım hep ekmek hamur tatlı kavun karpuz incir bunlar hep yasaktı 32. Haftaya kadar normal gidiyordu bu seferde açlık şekerim 120 nin altına düşmedi atak yapmış şeker bebek büyüdüğü için dahiliyeye gittim tekrar levamir gece insülini verdi 6 dozla başladık açlık şekerim 100 altına indi çok şükür eğer düşmezse dozu arttır dedi doktorum ama benim düştü bide buna ek mutlaka günlük 45 dk yürüyüş şart oda çok etkiliyor şekeri
Kubrakopuz53 Elayvzz ya beni 2 ile başlattı ben hiç kilo almadım hamileliğimde -1 deyim o yüzden hareket vermedi diyetisyen kilo aldıralım sana dedi diyetisyen ama dediklerini yapınca yüksek çıkıyor şeker anlamadım mesela kahvaltıda 3 dilim tam buğday ekmek var listede 1 tane yiyince bile sınırda çıkıyor anlamadım 🤷🏻♀️
Kuskoysunlaryoluna Haftamdayım. Sağlık ocağında açken baktırdığımda 87 çıkmıştı hemşire normal dedi. Ama ben yemeklerden sonra uyukluyorum yatmak istiyorum devamlı . Şeker belirtisi olabilir mi
Fatmacbnn Benimde Perşembe randevum var ama çok kararsızım daha doğrusu çok ilaç kullanıyorum (tiroid, magnezyum, kan ilacı, devit, OMEGA) birde şekerim yüksek çıkarsa insülin başlarda doktor diye çok korkuyorum bütün bunları nasıl içicem yapıcam 😔
Elayvzz Kubrakopuz53 en son 34. Haftada gittim 2500 kiloydu kilosu normal dedi doktorum suyumda fazlalık da yok o yönden şeker etkilememiş bebeği çok şükür 36. Haftada kaç kiloyuz bakalım
Kubrakopuz53 Elayvzz benimde normaldi cuma gidicem bakalım inşallah doğum sonrasında da etkilemez 31+6 da 1800 gramdı şimdi 34+2 yiz.