Adakiz44 siz bir yaşına girene kadar duru nun bi morlu olan var bide yesilli var yeşilli olan paketliyi alin çok güzel hem bebegin vicuduna zararda olmaz çünkü o sabun şeklinde herkez çevrem ondan kullandık ben aslında çok memnunum ama ben artık yasin-i geçti için başka alicam ama sen bence yaşına girene kadar kullan