acemianneee_31 Kızlar normal doğumdan kaç gün sonra genital bölgedeki kıllari almaya başladınız 10 gün oldu doğum yapalı fakat kıllarım çoğaldı ama dikişlerim var napıcam bilmiyorum 😢
Serap26_ acemianneee_31 Bende doğum yapalı 17 gün oldu tedirginim henüz üstteki kil köklerini aldım hafiften ağrı hissediyorum dikiş yerimde
mommytobe_ acemianneee_31 ayyyy kizzz suann ben de simdiden bunun icin telaslandim dogumdan ins bi gun once agda yaptirabilirim😬😬😬
Hilal-95 acemianneee_31 ben normal doğum yaptım ağda yaptım 40. Gün beyinsiz gibi🤦🏻♀️ Kanamam olmustu jiletle yap dedi doktorum bende normalde lazere gittğim için jilet istemedim aman ağda felan yapa sakın
Serap26_ acemianneee_31 Jiletle sadece üst kısımları aldım alt kısma inemedim dikiş yerimde sizi war hafiften kırkımın çıkmasını bekliyorum canım
acemianneee_31 mommytobe_ doğumdan sonra hiç karışmadım canım çıkmaya başladı işte nasl alıcam bilmiyorum
acemianneee_31 Serap26_ dikişlerin düştü mı canım ben hala tuvalet dışında başka bsey yapamıyorum çok acıyor dikişlerim 😢
Serap26_ acemianneee_31 bi küçük mavi ip gelmişti bidaha da görmedim kırkım çıksın öyle temizlenecem artık nolur nolmaz riske atmak istemiyorum zaten 2 dikişim wardi