Kızlar doğum yapalı 10 gün oldu.Göğüs ucum hala çok yara.lansinoh krem sürekli kullanıyorum,tahin yağı sürüyorum.gümüş kapak kullanıyorum ancak emzirdikçe ucu büyüdüğü için gümüş kapak kenarları kesmeye başladı.Kalkan aldım ancak üstünde 40 dk fazla kullanılmaz diyor.bununla uyusam sakıncası olur mu?kullanan var mı?