SosyeteMantisi korma canim ben hamilelikten önce iğne görünce bayılan birisiydim ilk 2 3 ay eşim yaptı amq çok canımı yakıyordu her seferinde kaniyordu birgun bi cesaret denemek istedim vuracağım taraftan bir parça etimi sıkıyorum tüm odak noktam orası oluyor acıyı oraya topluyorum sonra yavaşça iğneyi batırıp yavaşça sıkıp yavaşça çekiyorum tabi en son o ilacın yakması hep oluyor ama bir süre sonra ona da alışıyor insan böyle dene sende biraz sert sık etini tüm acıyı oraya topla ben böyle buldum çözümü ama göbek büyüyüp sertlestikce vurması da zorlaşıyor mus son 1 hastadır bende zor yapıyorum 1 kere de kanattim😪