Kesinlikle cikolata atölyesi fiyati digerlerine gore bi tik pahali ama tadi cok guzel pelit valonia cikolata kullaniyorlar. İstanbulda yeri gidip isterseniz alabiliyorsunuzda. İstanbulda oturuyorum carsamba gece siparis verdim cuma elimdeydi. Paketlemesi vs o da cok guzeldi tavsiye ederim.