Serap26_ Baliminannesii 37. Haftada başlayın şeker oranı yüksek olduğunda erken başlanması pek tawsiye edilmiyor doğuma yakın daha iyi olur ben öyle yapmıştım günde 5 tane tüketin
Maviii Baliminannesii her gün 2 tane yerim içerisinde bol folik asit barındırıyor. son aylarda hem suyunu için derler hem de kendisinden fazla yeyin derler, (doğum için)
Bottesini Hurmanın doğumu hızlandırıcı etkisinden bahsedilir. İnanıyorum buna. Son ayımda pisboğazlık edip yemiştim canım çekmemesine rağmen.sonra hastanede bulduk kendimizi.
SNGLTML Bende 37.haftadan itibaren yemeğe başladım günde 3 5 tane şuan 40 haftalığım bakalım nezaman gelicek.hurmayı çift değil tek hane yiyin 1 3 5 7 gibi