Kızlar doktorum şeker yüklemesi yerine şeker takibi yapabilirsin dedi bir hafta boyunca açlık ve yemekten 1 saat sonra tokluk şekerime baktım tokluk şekerim ideal çıktı ama açlık şekerim 98 vs çıkıyor nedeni ne olabilir ne yapabilirim? Sınır 95 imiş. 1 hafta daha bakmamı istedi. Haftaya kontrolüm var merak ettim benimle aynı durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz?